*

luftvägskatarr, igen. eller, ett år sen sist men satan zlatan. 
börjar iofs känna mig mycket mycket bättre, har varit sjuk sen förra söndagen, och luftvägskatarren håller i sig i 21 dagar!!!! men, jag kan fösöka kämpa på som vanligt, för de är inte såååå farligt. antibiotika hjälper inte, så no medicin. jobbigt att andas och prata, men annars så har jag inte feber längre och inge ont i huvudet. prima!

kommer få lite sällkap av hannah & sarah ikväll. dom kommer och gör mig lite klad. 

saknar my sis family. hoppas ni har de bäst i australien, de har snart gått en vecka sen ni åkte, så. ett halvår....... kanske inte tar så lång tid.

.. och sofia. 
obeskrivligt. saknar dig sjukt mycket, drömde att du kom hem till malins födelsedag, att du bara stod där vid bussen. benen bara vek sig och att tårarna sprutade rätt ut. kom hem för bubblan, och förläng inte!!!!!!!!!!!
hejsvej

Kommentarer
Postat av: BÄSTASTE

alltså. jag ääääääääääääääääälskar dig och saknar dig så äckligt mycket. boka din biljett hit nu så jag har något att se framemot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-25 @ 04:26:50
Postat av: Anonym

Oj Lojsan du får mig att börja gråta nästan när du skrev om din dröm! Tänk att man kan längta efter någon så mýcket!

Och stackars dig som fått luftvägskatarr, hoppas du mår bra trots allt!

Kram

Gittan

2010-11-25 @ 07:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0